Cum rezerv?

Pentru rezervarea produsului dorit se acceseaza butonul Rezerva online, se completeaza formularul de rezervare si se apasa butonul "Trimite".

Perioada de raspuns
Agentia va raspunde prin intermediul datelor de contact furnizate de dvs. prin formularul de rezervare online. Raspunsul agentiei il veti primi in termen de max 24 ore. Va rugam sa va consultati casuta de e-mail in aceasta perioada.

Despre rezervarea online
Cererea dumneavoastra de rezervare va fi prelucrata de un agent de turism. Raspunsul pe care il veti primi, reprezinta o oferta turistica cu perioada de valabilitate de 24 ore. Aceasta perioada incepe din momentul in care agentul v-a transmis oferta, si nu o rezervare fizica. Dupa cele 24 ore nu se mai garanteaza valabilitatea ofertei turistice.

Confirmarea rezervarii
Va rugam ca sa confirmati in timp util rezervarea ofertei turistice primite ca raspuns la cererea de rezervare lansata prin site. Dupa expirarea perioadei de valabilitate, puteti sa relansati rezervarea sau sa ne contactati direct prin datele de contact afisate in site.

Plata rezervarii se va face in termen de 24 ore de la acceptarea ofertei, prin transfer bancar, in urma emiterii facturii proforme pentru serviciile turistice comandate.

Nu se accepta alte modalitati de plata in afara celor prezentate pe site si nu ne asumam nici o responsabilitate pentru sumele de bani trimise prin curierat.
Everyday Travel nu isi asuma obligatia de a emite niciun document de calatorie in cazul in care serviciile nu au fost platite integral. In orice situatie, Utilizatorul este responsabil pentru plata sumelor aferente serviciilor turistice rezervate.

Conditii de rezervare

Orice rezervare efectuata pe Site va fi considerata drept intentia Utilizatorului de a achizitiona un anumit produs sau serviciu turistic de la Furnizorul de Servicii Turistice. Daca cererea va fi acceptata, Utilizatorul va primi un e-mail de confirmare de la office@everydaytravel.ro.  Orice actiuni (rezervari pachete turistice, rezervari sau emitere bilete de avion, rezervari hoteliere, emitere vouchere de calatorie) ce necesita interventie umana se va face in intervalul 08-19, de Luni pana Sambata, cu exceptia sarbatorilor legale. Cererile de rezervare precum si ofertarea se va face in intervalul 08:00-00:00, 7 zile/7. Toate serviciile turistice depind de disponibilitatea la Furnizor. Termenii si conditiilor Furnizorilor se vor aplica aditional Termenilor si Conditiilor acestui Site. Termenii Furnizorilor de Servicii Turistice pot include prevederi referitoare la diferite proceduri de plata, obligatii, anulari, modificari ale rezervarilor si restituiri de bani (daca este cazul) ori restrictii de alta natura. Unele companii aeriene pot impune taxe suplimentare.  www.everydaytravel.ro nu este responsabila pentru costurile care pot sa apara in momentul transferurilor de la un aeroport / terminal la altul. De asemenea, unele hoteluri pot impune si colecta diferite taxe locale.

Modificare rezervare/Anulare


Anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achizitionat se va face in functie de Termenii si Conditiile fiecarui Furnizor si ale fiecarui pachet de servicii. In cazul in care Utilizatorul doreste anularea sau modificarea unui serviciu rezervat sau achizitionat, este responsabilitatea lui de a informa in scris agentia.

Everyday Travel nu poate anula/modifica niciun serviciu rezervat/platit daca nu primeste in scris cererea ferma a Utilizatorului. In situatia modificarii/anularii rezervarilor, agentia poate percepe anumite taxe care rezulta din aceasta actiune, diferite fata de cele percepute de Furnizor.